La CUP decidirà la llista electoral per les municipals a l’Assemblea del proper 18 de gener

El Centre Cívic de Sant Joan acollirà aquesta important Assemblea on s’espera una gran presència de militants i simpatitzants

La CUP convoca tota la seva militància i simpatitzants a l’Assemblea que farà el proper diumenge 18 de gener (18h) al Centre Cívic de Sant Joan. Es tracta d’una data important en el calendari per les Eleccions Municipals ja que la Permanent presentarà una proposta de llistes per tal que l’Assemblea la debati, modifiqui i l’aprovi si ho considera oportú. Aquest és un pas clau, que ens situa en ple procés electoral, i que suposa l’inici d’un seguit d’actes previstos per tal d’anar configurant el projecte electoral que la CUP presentarà a les Eleccions Municipals del proper 24 de març.

Aquesta Assemblea servirà també per explicar la tasca de les comissions que des de fa uns mesos ja treballen en aquestes eleccions, i també perquè tots aquells militants i simpatitzants que ho vulguin puguin entrar a formar-ne part.

I precisament el cap de setmana següent (dies 24 i 25 de gener), la CUP organitza unes jornades per l’elaboració del programa electoral. Aquestes jornades estan previstes en diverses trobades temàtiques repartides entre aquests dos dies. A més, es culminarà el cap de setmana amb la presentació oficial dels 10 primers membres de la llista electoral de la CUP per les Eleccions Municipals del 2015. La presentació es farà el diumenge 25 de gener, a les 13h, al Castell de la Geltrú.

DISSABTE 24 DE GENER

10-11:30h: Promoció econòmica / Cultura

11:45-13:15h: Territori i Medi Ambient

14h DINAR (al local dels Bordegassos. Cal comprar tiquet per 8€ a la barra de l'Ateneu. Hi ha opció vegetariana)

16-17:30h: Aprofundiment democràtic / Gènere

18h: Assemblea Oberta 'Per la Ruptura', Eleccions al Parlament 2015. (al local dels Bordegassos)

DIUMENGE 25 DE GENER

10-11:30h: Drets Socials

11:45h: Taula final de conclusions

13h: Presentació dels 10 primers noms de la llista de la CUP al Castell de la Geltrú. En acabar hi haurà un vermut.