La CUP de Vilanova organitza unes Jornades d'elaboració del Programa Polític

Durant aquestes jornades es farà l'Assemblea Oberta 'Per la ruptura' sobre les Eleccions al parlament 2015 i també es presentaran els 10 primers noms de la llista electoral.

Aquest cap de setmana (24-25 de gener) la CUP organitza unes jornades per l’elaboració del Programa Polític. Aquestes jornades estan previstes en diverses trobades temàtiques repartides entre aquests dos dies. L'objectiu d'aquestes trobades és la recollir totes les propostes, ordenar-les segons les prioritats i cercar els principals eixos temàtics i idees força del programa polític.

De nou, la CUP torna a obrir a la ciutadania l'elaboració del seu programa polític tal i com ha fet en les dues darreres campanyes electorals. Aquest model serveix per tal d'enriquir el programa polític i cercar quines són les prioritats de les vilanovines i vilanovins.

Aprofitant aquestes jornades s'ha inclòs una Assembla Oberta que es celebrarà conjuntament en diversos municipis i que debatrà sobre les Eleccions al Parlament del 2015. Aquesta assemblea es titula 'Per la ruptura' i es farà el dissabte 24 de gener a les 18h al local dels Bordegassos

A més, es culminarà el cap de setmana amb la presentació oficial dels 10 primers membres de la llista electoral de la CUP per les Eleccions Municipals del 2015. La presentació es farà el diumenge 25 de gener, a les 13h, al Castell de la Geltrú.

DISSABTE 24 DE GENER

10-11:30h: Promoció econòmica / Cultura

11:45-13:15h: Territori i Medi Ambient

14h DINAR (al local dels Bordegassos. Cal comprar tiquet per 8€ a la barra de l'Ateneu. Hi ha opció vegetariana)

16-17:30h: Aprofundiment democràtic / Gènere

18h: Assemblea Oberta 'Per la Ruptura', Eleccions al Parlament 2015. (al local dels Bordegassos)

DIUMENGE 25 DE GENER

10-11:30h: Drets Socials

11:45h: Taula final de conclusions

13h: Presentació dels 10 primers noms de la llista de la CUP al Castell de la Geltrú. En acabar hi haurà un vermut.

*Durant totes les jornades hi haurà servei de cangur.