La CUP de Vilanova i la Geltrú escollirà aquest cap de setmana les persones que encapçalaran la llista en les properes eleccions municipals

Un cop finalitzat el procés obert de proposició de candidates, la CUP de Vilanova i la Geltrú decidirà aquest dissabte i diumenge vinents les persones que presentarà en les primeres posicions de la llista electoral.

El dissabte 26 de novembre a l’Ateneu Vilanoví, coincidint amb els actes d’inauguració del seu nou local social, s’habilitarà un espai de votació on totes les militants i simpatitzants dels col·lectius de l’Esquerra Independentista de Vilanova i la Geltrú podran escollir, per ordre de preferència, les persones que consideren que haurien d’encapçalar la llista electoral de la CUP a les municipals de l’any vinent. L’horari de votació serà d’ 11:00h a 20:h, de forma ininterrompuda.

L’endemà diumenge 27 de novembre a les 18:00h, també a l’Ateneu Vilanoví, es celebrarà una Assemblea Popular per ratificar els resultats de les votacions. Fins instants abans del seu inici, les persones amb dret a vot podran participar del procés de votació iniciat el dia anterior. Aquesta Assemblea Popular, com la resta convocades des de la CUP Vilanova i la Geltrú, serà oberta a totes les ciutadanes de la ciutat que estiguin interessades en participar-hi.

La presentació oficial dels resultats ratificats es farà la setmana següent, en un acte públic i una posterior  roda de premsa on hi participaran totes les companyes seleccionades.